Nejčaštější dotazy
Jak mám vybrat správnou velikost a kde najdu tabulku velikostí?
Pokud vybíráte tričko pro sebe nebo pro někoho jiného a nejste si jisti velikostí, navštivte průvodce zde: https://www.wolken.cz/tabulka-velikosti-1
Z jakého materiálu jsou Wolken trička?
Naše trička jsou vyrobena z kvalitní 100% bavlny. Materiál je přírodní, zdravotně nezávadný a trvanlivý. Bavlna je předepraná a nemá tendenci měnit velikost během postupného praní.
Jaká je záruka na Wolken trička?
Na veškeré zboží, které nabízíme, se vztahuje dvouletá záruka, avšak na potisk ručíme zárukou pětiletou. To znamená, že když Vám po dvou letech (a déle) potisk vybledne nebo se někde natrhne, tričko Vám s radostí vyměníme.
Doručujete i na Slovensko?
Na Slovensko momentálně doručujeme přes Zásilkovnu (Packeta) a GLS SK. Doručení na Slovensko trvá zhruba 1-3 pracovní dny.
Kdy můžu očekávat objednané zboží?
Objednávky přijaté v pracovní dny (PO-PÁ), expedujeme ihned následující pracovní den. Doručení po České republice trvá obvykle 1-2 pracovní dny, na Slovensko zhruba 1-3 dny. Podrobnější informace a termíny dodaní dopravců naleznete zde.
Kde najdu informace o stavu své objednávky?
Na e-mail Vám dorazí speciální odkaz ke sledování Vaší objednávky. Tyto informace uvidíte také po přihlášení do svého zákaznického účtu v sekci „Moje objednávky“. Ohledně stavu objednávky Vás bude informovat i dopravce.
Objednávku jsem nestihl/a vyzvednout. Můžete mi ji poslat znova?
Samozřejmě. V případě, že se k nám objednávka z jakéhokoliv důvodu vrátí, stačí nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu a objednávku Vám rádi odešleme znova, a to bez jakýchkoliv poplatků.
Pokud je Vaše objednávka již zaplacená a Vy už o ni nemáte zájem, také se nám ozvěte, abychom Vám mohli vrátit finanční prostředky. Vrácení finančních prostředků není automatické, protože nelze předvídat, jestli má zákazník o objednávku stále zájem, nebo nikoliv. Z tohoto důvodu je nutné nás kontaktovat.
Ohledně skončení úložní doby zákazníky vždy kontaktuje dopravce. Stav zásilky můžete sledovat i prostřednicvím sledovacího/trasovacího čísla. Pokud tedy zjistíte, že Vám skončila lhůta pro vyzvednutí nebo že nám zásilku dopravce již vrátil, neváhejte se nám ozvat.
Můžu zboží vyměnit? Jak dlouho výměna trvá?
Pokud Vám zakoupená velikost nesedí, zašlete nám zboží zpět, a my Vám obratem zdarma zašleme požadovanou velikost. Nabízíme Vám také prodlouženou lhůtu 30 dnů, po kterou je možné nepoužité zboží bezplatně vrátit, a to bez udání důvodu. Jedná-li se o dárek, po domluvě jsme schopni přijmout i pozdější výměnu nebo vrácení zboží.
Klademe důraz na vyřešení jakéhokoliv problému co nejdříve. Jakmile zpětné zboží obdržíme, budeme Vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu a nové zboží Vám odešleme co nejdříve (tj. do několika dnů). Aby nedošlo ke zbytečnému zdržení, prosíme, abyste do balíčku přibalili informace ohledně žádaných velikostí nebo dalších podstatných informací, a to v podobě reklamačního formuláře, který naleznete zde: https://www.wolken.cz/reklamacni-formular. V reklamačním formuláři specifikujte, že se jedná o výměnu.
Celý proces výměny může trvat až 3 týdny (tj. 3 týdny ode dne, kdy nám zašlete zpětný balíček). Bohužel totiž často nějakou dobu trvá, než k nám balíky dorazí, jelikož od dopravce vždy obdržíme balíky hromadně, nikoliv jednotlivě. Stav zásilky pod sledovacím číslem se tedy mnohdy může lišit od skutečného stavu Vámi zaslaného balíčku.
V případě, že zboží není v původním stavu, tj. je špinavé, vyprané, od chlupů aj., si vyhrazujeme právo výměnu zamítnout.
Níže naleznete instrukce k odeslání zboží zpět na výměnu. Zdůrazňujeme, že zboží musí být odesláno právě na adresu uvedenou níže. Zásilky odeslané na jinou adresu nemůžeme přijmout.
Adresa a informace k odeslání balíčku zpět na výměnu:
Wolken.cz, Pod Vodovodem 6, 155 00 Praha 5, tel.: +420 608 033 309
Kód pro bezplatné odeslání přes Zásilkovnu (SK Packeta): 98991278
Zásilku podejte na kterékoliv kamenné pobočce Zásilkovny (SK Packeta), po sdělení kódu od Vás fyzická obsluha balíček převezme a pošle nám ho bezplatně zpět. Zdůrazňujeme, že se musí jednat o fyzickou obsluhu na pobočce Zásilkovny. V případě odeslání přes Z-BOX nelze v aplikaci Zásilkovna použít kód pro bezplatné odeslání – poštovné byste tudíž hradili Vy.
Postupujte, prosím, podle instrukcí. V opačném případě bezproblémovou výměnu zboží nemůžeme zaručit.
Chtěl bych zboží vrátit a dostat zpět svoje peníze, je to možné?
Samozřejmě. U nás máte na vrácení zboží čas 14 dnů. Částku Vám vrátíme zpět na Váš bankovní účet. Chápeme, že ne vždy může zboží odpovídat Vaší představě, přece jen se jedná o nákup na internetu. Ať už je důvod vrácení zboží jakýkoliv, žádný strach, peníze Vám vrátíme! Stačí nám zaslat zboží zpět na adresu spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde: https://www.wolken.cz/reklamacni-formular. Při platbě na dobírku uveďte i číslo účtu, na které máme peníze vrátit. Neuvedením čísla účtu se zbytečně vystavujete delší době trvání celého procesu refundace.
Viz adresu a instrukce k odeslání výše. Zdůrazňujeme, že balík musí být odeslán právě přes Zásilkovnu s kódem pro bezplatné odeslání (fyzická obsluha na pobočce, nikoliv Z-BOX, jelikož byste dopravu hradili Vy). Balíky odeslané na jinou adresu nemůžeme přijmout.
Jakým způsobem můžu za svou objednávku zaplatit?
Platit můžete online kreditní nebo debetní kartou, převodem na bankovní účet nebo na dobírku, tedy přímo při převzetí balíčku (kurýrovi nebo přes aplikaci Zásilkovna v případě doručení do Z-BOXU).
Ceny za dopravu začínají na 69 Kč.
PLATBA NA DOBÍRKU
Když zvolíte platbu na dobírku, zboží uhradíte při převzetí (v případě doručení do Z-BOXU přes aplikaci Zásilkovna před otevřením Z-BOXU). V případě platby kurýrovi je možné zaplatit hotově či kartou.
Zdůrazňujeme, že dle § 2118 zákona č. 89/2012 Sb. má kupující povinnost zaplatit kupní cenu a zboží převzít.
Pokud by se stalo, že bychom na jméno zákazníka evidovali několik nevyzvednutých objednávek na dobírku, vyhrazujeme si právo jeho další objednávky zamítnout.
PLATBA KARTOU ON-LINE
Nejrychlejší způsob platby je platba kartou on-line! Do rozhraní platební brány Comgate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC/CVV kód (trojčíslí, které najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty). Vše je zabezpečeno službou 3D Secure, a proto můžete být požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte přes SMS od své banky.
On-line platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate Payments, a.s., je licencovaná platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
PLATBA PŘEVODEM NA ÚČET
Platbu provádíte z prostředí svého internetového bankovnictví, kdy převedete částku na náš účet, který Vám zašleme na e-mail po dokončení objednávky se zvolenou platbou, tedy Převodem na účet.
Jak vyprat Wolken trička?
Tričko je nejlepší prát NARUBY, a to nejlépe na 40°C. Vhodné je používat běžný prací prášek, a pro vyšší kvalitu vyprání doporučujeme vynechat všelijaká bělidla a aviváže. Samotný potisk nikdy NEŽEHLETE, protože může dojít k jeho nenávratnému poškození. Při správném zacházení Vám tričko vydrží i roky, kvalitu a nesepratelnost potisku garantujeme 5letou zárukou.
Můžu s Wolken spolupracovat?
Píšete blog, vedete si sociální sítě nebo děláte parádu na YouTube? Neváhejte nás kontaktovat na info@wolken.cz. S radostí vždy přivítáme nové tváře. Máme za sebou již mnoho akcí, a to od malých slavností po nadupané večery plné tance!
Nenašel jsem odpověď na svoji otázku.
Nenašli jste odpověď? Rádi Vám poradíme přes e-mail nebo telefon. Stačí nám napsat přes kontakní formulář, který naleznete níže.